Reklamacje i zwroty

Gwarancja i serwis

 

Na każdy produkt kupiony w naszym sklepie udzielamy rocznej gwarancji

 

Reklamacje

 

Reklamacje należy składać na adres e-mail biuro@sferakoszulek.pl. Do wiadomości proszę dołączyć zdjęcia dokumentujące wadę produktu. Proszę również dołączyć krótki opis niezgodności z zamówieniem.

 

Zwrot produktów

 

Odstąpienie od umowy przysługuje klientom, którzy zamówili w naszym sklepie gotowe wzory dostępne w regularnej ofercie. Odstąpienie od umowy powinno nastąpić w ciągu 14 dni od daty otrzymania produktu.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl